קורס עזרה ראשונה | רענון עזרה ראשונה

רענון עזרה ראשונה

במצבים רבים בחיים עזרה ראשונה עשויה לסייע ולהציל את חייו של החולה במספר צעדים המתבצעים על ידי אנשים בוגרי קורס עזרה ראשונה, זאת טרם הפינוי לבית החולים. אנשים רבים בוחרים לעבור קורס עזרה ראשונה על מנת להגיש סיוע ובשל התפתחות הטכנולוגיה עליהם לעבור רענון עזרה ראשונה.

 אפשרות לרענן את הידע

ישנם מקומות בהם קורס עזרה ראשונה הינו בגדר חובה וכך גם לגבי קורס רענון החל ממעבדות, מסעדות וחדרי כושר- כל אותם מקומות כוללים מכשור כבד שהשימוש מחייב היערכות וידע רב. נוסף על כך גם בתחום החינוך יש צורך ברענון על מנת לרענן את הידע .

כל כמה זמן יש לעבור את הקורס

כל אחד אשר קיבל תעודת עזרה ראשונה מחויב לעבור את הקורס אחת לשנתיים. חשוב לזכור לעבור את הקורס טרם פקיעת התאריך בתעודה, היות וכל עיכוב יוביל לביטולה של התעודת הקיימת ואז יהיה מצב בו יהיה צורך לעבור את הקורס שוב. אין ספק כי קורס הרענון מהווה שלב חשוב ביותר בביצוע הגשת עזרה ראשונה וכולל ידע פרקטי ותיאורטי רב המאפשר להגיש סיוע לרבים החל מנפגעי תאונות דרכים ועד לנפגעי פעולות טרור. על מנת להעניק סיוע לאדם יש צורך בהכרת המבנה הביולוגי שלו , להכיר את המחלות השונות וכן לדעת אודות פציעות ושברים. זיהוי מדויק של הבעיה יאפשר להגיש את הטיפול המתאים ביותר ויציל את חייהם של מטופלים שונים.

  אילו תכנים נלמדים במהלך הקורס

קורס רענון עזרה ראשונה נועד במטרה לחדש את תעודת מגיש עזרה ראשונה- מדובר בהזדמנות לחזור על החומר הנלמד בעבר אשר יש להניח כי אינו משמש אתכם בחיי היום יום. החזקה על ידע תיאורטי וטכני היא חזרה חשובה ביותר המבוססת על היכרות עם מערכות שונות בגוף ומאפשרת ללמוד את המהלך החשוב ביותר אשר יסייע להציל חיי אדם.

מוזמנים לרענן את הידע שלכם

אנו במלער מזמינים אתכם לרענן את הידע שלכם ולהצטרף למאות אנשים אשר רכשו ידע בקורסים שלנו ונדרשים לבצע רענון. לנו יש את הכלים המתקדמים ביותר על מנת להעניק לכם את הסיוע הנדרש לביצוע עזרה ראשונה.