שאלות ותשובות בנושא קורס עזרה ראשונה

שאלות ותשובות בנושא קורס עזרה ראשונה

יותר ויותר אנשים מבינים את חשיבות הסכנות בדרך, זה יכול לקרות באמצע הרחוב, למישהו שאתם אוהבים או אפילו חלילה לכם. מתן עזרה ראשונה הפך לקורס בסיסי ביותר שכל אדם בישראל מחויב לו הן בהיבט האישי והן בהיבט הכללי. על מנת שתוכלו גם אתם להתמודד בזמן אמת עם הסכנות שבדרך, הכנו לכם את המידע השלם לבחירת קורס עזרה ראשונה ייעודי ונכון לחיי היום יום.

כמה זמן זה קורס עזרה ראשונה?

כאשר בוחרים קורס עזרה ראשונה חשוב לכלול בו את כל המרכיבים החשובים בהצלת חיים, החל מפעולות החייאה ועד טיפול במצבי חירום פשוטים ושכיחים. אם תשאלו את רוב האנשים שכבר התנסו ולקחו קורס עזרה ראשונה, הם לבטח יעידו על קורס התלוי בסוג התכנים. בכדי לסייע לכם בבחירה, הנה כמה דוגמאות של קורסים לבחירה.

כמה זמן מתרחש קורס עזרה ראשונה בסיסי?

קורס עזרה ראשונה בסיסי משמע קורס בהיקף של 4 שעות בו לומדים אנטומיה של הגוף, מחלות, כלי דם, עצבים ולב, תרגול בעתות משבר שימוש נכון בדפיברילטור ועוד. חשוב לציין כי קורס עזרה ראשונה קצר יכול כשמונה שעות ועד 22 שעות.

איך בוחרים קורס עזרה ראשונה?

קורס עזרה ראשונה נבחר על פי גמישות ומתואם בהתאם לצרכים האישיים שלכם. אורך הקורס מושפע ממספר המשתתפים וכן מגודל הקבוצה. קורס או מסלול אישי נבנה מ6 משתתפים בהליך נוח, נעים וגמיש. חשוב לציין, למרות שהלימוד מתבצע תוך 6 עד 8 שעות, מועבר חומר הלימוד בהקפדה תוך כדי תשומת לב לכל הפרטים הנדרשים. מיותר לציין כי מחצית הקורס מוקדשת כולה לתרגול וליישם הלימוד העיוני בפועל.

איזו תעודה מתקבלת בסוף הקורס?

לכל המשתתפים ניתנת תעודה ובתנאי כי עמדו בדרישות הקורס. התעודה הרשמית המתקבלת משתייכת אל מרכזי ההדרכה ומוכרת בישראל הן במשרדי הבריאות, משרד החינוך, תחבורה וגופים ממשלתיים ומוסדיים נוספים בהתאם. על פי הנהלים, יש לחדש תעודה זו לאחר שנתיים וזאת משם שפג תוקפה. כמו כן, ריענון משמע חידושים עדכניים ויכולת להשתלם בנושאים שלא נלמדו בשנתיים שלפני כן.
בסיכום דבר, תעודות מגישי עזרה ראשונה מאפשרים לכם לפעול בלא מעט תחומים כגון טיולים, משלחות, אבטחה ואפילו תחומי ההוראה.
צריכים קורס עזרה ראשונה עם גמישות במועדי זמני הדרכות ומסלולי לימוד? אל תשכחו לעשות תיאום ציפיות אודות התכנים המקצועיים, הזמן והמקום.