קורס רענון עזרה ראשונה

אחד הכישורים החשובים ביותר שאדם יכול לרכוש הוא מיומנות ביצוע החייאה כראוי במקרה חירום. טכניקת CPR נכונה יכולה להיות ההבדל בין חיים למוות. למרות שאלו שהוסמכו בעבר בהחייאה עשויים עדיין להיות בעלי ידע בסיסי בטכניקה, ייתכן שחלק מהידע החשוב דעך במהלך השנים. במקרים אלה, עדיף לבקש את עזרתו של חובש מקצועי כדי להבטיח את השיטות האחרונות וטכניקות נלמדים. עבור אלה הזקוקים לקורס עזרה ראשונה או לרענון עזרה ראשונה, אנו מציעים שיעורים נוחים עם מדריכי AHA מוסמכים. אם אדם מבקש הסמכה בפעם הראשונה או אם הוא זקוק לקורס מחודש מהיר, לנו הקורסים שיתאימו לכל צורך.

 

הקורסים שלנו מציעים טכניקות החייאה עבור תינוקות וילדים, כמו גם למבוגרים. עבור הכשרה בסיסית, אנו מציעים קורסים המתמקדים אך ורק במתן שיטות החייאה נאותות. עבור אלו בתחום הבריאות, אנו מציעים גם קורס מקצועי המיועד לצרכים הספציפיים. קורסים אלה תואמים את התקנות והסטנדרטים המחמירים הצפויה מאנשי מקצוע. בקורסים שלנו, אנו דנים בנושאים כגון מספר לחיצות החזה הנדרשות עבור כל מחזור של החייאה, עומק כל דחיסה של החזה ואת מיקום יד במהלך הלחיצות.

צחצוח

    • עבור מבוגרים,  30 דחיסות בכל מחזור של החייאה, עם כל דחיסה בסביבות שני אינץ' לעומק.
    • כאשר מדובר תינוקות וילדים, מספר הדחיסות נשאר 30, אם כי עומק כל דחיסה קטן יותר. עבור ילדים קטנים ותינוקות, מספר זה צריך להיות בסביבות אחד וחצי אינץ'.
    • עבור תינוקות, לעומת זאת, יד שלמה אינה הכרחית במהלך החייאה. שתיים עד שלוש אצבעות בדרך כלל מספק את הלחץ על החזה הקטן של התינוק.

שימות הצלה לכל הגילאים צריכות להיות שתי נשימות לכל סט של 30 לחיצות חזה. יחד עם עניינים אלה, הקורסים שלנו גם מכסים מידע על מועד ביצוע החייאה, כיצד ניתן לדעת אם מישהו זקוק להחייאה, וכיצד ניתן לקבל עזרה מקצועית בעת ביצוע החייאה.

ההנחיות

ההנחיות והנתונים הסטטיסטיים של החייאה מתעדכנים אחת לחמש שנים על מנת לשקף בצורה הטובה ביותר את הממצאים והמנהגים החדשים ביותר. על ידי לקיחת קורסי עזרה הראשונה בין היתר את קורסי רענון, אנשים יכולים להבטיח כי הם נותנים אלה זקוקים הסיכוי הטוב ביותר לשרוד דום לב או מצב חירום אחר הדורש החייאה.

כאשר מישהו מבצע טכניקה זו כראוי ובמהירות לפני שפרמדיקים מגיעים למקום, הטיפול המידי משלש את הסיכוי לשרוד. מבין אלה שאינם מקבלים החייאה לפני הגעתם לבית חולים, יש סיכוי של 8% לשרוד. עם מספרים מזעזעים אלה, קל לראות מדוע יש צורך באנשים נוספים כדי לספק את השירות הזה לסובבים אותנו.

 

אנו מבינים שהחיים הם קדחתניים והצורך למצוא את הזמן להשתתף בקורס נראה כמעט בלתי אפשרי. זו הסיבה שאנו מציעים רענון עזרה ראשונה וכן קורס החייאה CPR מקוון. אנשים מסוגלים להשתתף קורסים ובזמן שלהם. זה מועיל במיוחד עבור אלה בתחום הבריאות אשר דורשים אישורים עדכניים למטרות תעסוקה. כבונוס נוסף, אנו מציעים ערבות 100% כי המעסיקים יקבלו אישורים שלנו.

לקריאת מאמרים נוספים בתחום תוכלו להיכנס גם לכאן: קורס עזרה ראשונה.