רענון עזרה ראשונה

ישנם מצבים שונים בהם ניתן להגיש עזרה לאדם ובאמצעות כלים שונים להציל את חייו. בוגרי קורס עזרה ראשונה המעוניינים לחדד את הידע ולחזור על החומר הנלמד יכולים להירשם לקורס רענון עזרה ראשונה על מנת להיות עם היד על הדופק.

החשיבות של היד על הדופק

במקרה של הענקת עזרה ראשונה קיימת חשיבות רבה להיות עם היד על הדופק ולהעניק את הסיוע הנדרש בהתאם לכלים מתקדמים. באמצעות קורס רענון ניתן לקבל את הכלים המתקדמים ביותר אשר יסייעו להגיש סיוע במידת הצורך.

מתי יש לגשת לרענון

בוגרי קורס עזרה ראשונה אשר להם תעודה צריכים לגשת לקורס רענון אחת לשנתיים וחשוב לסיים את הקורס טרם פקיעת התאריך בתעודה כי כל איחור יוביל לביטול התעודה ואז יהיה צורך לעבור את הקורס הראשוני שוב. קורס הרענון מהווה מקור חשוב ללמידה עבור הבוגרים ומאפשר להגיש סיוע לרבים במצבים שונים החל ממצבים בהם אנשים נפגעו בתאונות דרכים או מצבים בהם אנשים התייבשו וזקוקים לסיוע- בכל אחד מהמצבים ניתן להגיש סיוע באמצעות הכלים אשר נלמדו בקורס הרענון .

בקורס נלמדים תכנים תיארוטיים לצד תכנים מעשיים

בקורס נלמדים תכנים מעשיים ותיאורטיים על מנת לספק לקהל הלומדים את מגוון אפשרויות הלימוד במטרה שתהיה להם האפשרות להעניק סיוע בעת הצורך. במסגרת הקורס נערכת חזרה על היכרות עם המערכות השונות בגוף האדם תוך אפשרות להכיר את הכלים המתאימים ביותר להצלת חיי אדם.

מלער מציעה את אנשי  המקצוע הטובים ביותר

מלער הוקמה על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום אשר להם ניסיון רב שנים וביכולתם להעביר את הידע אשר רכשו לאנשים רבים תוך עדכונים שוטפים אודות המכשור החדש המסייע להציל חיים- הצוות המקצועי של מלער מקפיד להתעדכן בחידושים האחרונים במטרה להעביר את המידע העדכני ביותר הנדרש להגשת עזרה ראשונה. קיימת חשיבות רבה להתעדכן אחת לכמה חודשים על מנת להעביר את החומרים האיכותיים ביותר לקהל המתעד להגיש עזרה וזקוק לכלים המתקדמים ביותר לצורך כך. אם בחרתם במלער- בחרתם באנשי המקצוע הטובים ביותר.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *